Kwaliteitsverbetering, algemeen, servqual-model
Meten en verbeteren van kwaliteit in dienstverlening
Kunst, P. | Lemmink, J. | Prins, Mw. R.
HIKZ,
2.45 Meten en verbeteren van kwaliteit in dienstverlening De methode van onderzoek met de benaming 'SERVQUAL' kan een belangrijk hulpmiddel zijn bij het verbeteren van de dienstverlening, zoals die door de klant wordt gewenst. In dit hoofdstuk wordt dit model en de onderzoeksmethodiek toegelicht en worden enkele aanpassingen in het model besproken, die resulteren in een ander overeenkomstig model (het Service-Management-model). Tot slot wordt in een stappenplan aangegeven hoe het model en de onderzoeksmethodiek in de praktijk kunnen worden gebruikt om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren.
Deze auteur publiceerde ook
Anderen downloaden ook deze publicaties
Kieft RA, drs. R.M. | 2018
Downloads: 39
Automatisering, Organisat...
Hensgens, J. | 2013
Downloads: 265
Financiering en treasury
Bruyne, J. de | Cosyn, L. | 2012
Downloads: 217
Management accounting &am...
Offerman, L. | Rosh, L. | 2013
Downloads:
onderzoek
Dankers-van der Spek, M. | 2009
Downloads: 378
model
R.M. Kieft RA | 2018
Downloads: 144
Governance, risk en compl...
Mooren, Th. | 2012
Downloads: 456
financieel beheer
| 2016
Downloads: 10
Dossier: circulaire econo...
Doorn, C.H. van | 2004
Downloads:
onderzoek