Informatiemanagement
Socialmediastrategie
Kieft RA, drs. R.M.
Executive Finance PE, 2018
Uit strategisch perspectief heeft een onderneming tot doel in ruil voor waarde of geld toegevoegde waarde voor klanten te creëren. Een onderneming creëert waarde door de producten of diensten op de eisen en wensen van klanten af te stemmen en de producten of diensten op de juiste plekken aan te bieden, op de juiste wijze te distribueren, hier op een relevante manier over te communiceren en deze tegen een redelijke prijs te verkopen. Om toegevoegde waarde te creëren, zal een onderneming dus kennis van de eisen en wensen van klanten moeten hebben. Social media kan worden ingezet om inzicht in de eisen en wensen van klanten te krijgen. Daarnaast dient social media bijdragen nog een groot aantal andere doelstellingen, zoals het vergroten van de naamsbekendheid en reputatiemanagement. In deze e-learning wordt financieel medewerkers, managers en adviseurs een stappenplan aangeboden om social media in lijn met de organisatiestrategie effectief in te kunnen zetten.
Deze auteur publiceerde ook
Kieft RA, drs. R.M. | 2008
Downloads: 458
Financial accounting en v...
Kieft RA, drs. R.M. | 2012
Downloads: 690
Financial accounting en v...
Kieft RA, drs. R.M. | 2010
Downloads: 555
Corporate finance & T...
Kieft RA, drs. R.M. | 2014
Downloads: 6.339
PE Financial accounting
Kieft RA, drs. R.M. | 2011
Downloads: 1.244
Corporate finance & T...
Anderen downloaden ook deze publicaties
Beek, R. van de | Driessen, M.-J. | 2018
Downloads: 1
Het Veld
Felderhoff, A.F. | 2000
Downloads: 2
diagnose-instrument, kwal...
Kieft, R. | 2017
Downloads: 343
Risk en compliance
Vries, drs. J.G.M. de | 2018
Downloads: 172
Financiering en treasury


