interview, visie
'Meet om te weten, niet om het meten'...
Dekker, G.
Tijdschrift Controlling, 2014
Controlling in het onderwijs leunt zwaarder op kwalitatieve indicatoren dan in veel andere sectoren. Harde output-data zijn in ieder geval niet zaligmakend. ‘Natuurlijk spelen de cijfers een belangrijke rol, maar diverse cruciale factoren die bepalend zijn voor kwaliteit en succes, zijn niet of nauwelijks te kwantificeren. Dan zul je andersoortige indicatoren moeten gebruiken.’ Gonny van Limpt en Henri Vossen, concerncontrollers van respectievelijk Fontys Hogescholen en Avans Hogeschool, twee Brabantse hogescholen die nauw samenwerken, laten hun licht schijnen over het kwaliteitsvraagstuk in het onderwijs en de bijdrage van controlling daaraan.
Deze auteur publiceerde ook
Dekker, G. | 2012
Downloads: 219
interview, Organisatie en...
Dekker, G. | 2019
Downloads: 14
interview, Ontwikkeling f...
Dekker, G. | 2018
Downloads: 6
Automatisering, interview...
Dekker, G. | 2012
Downloads: 206
interview, Organisatie en...
Dekker, G. | 2011
Downloads: 217
Corporate finance & T...
Dekker, G. | 2014
Downloads: 218
interview, Organisatie en...
Dekker, G. | 2013
Downloads: 276
interview, Organisatie en...
Anderen downloaden ook deze publicaties
Barneveld, P.D. (recensent) | Pijl, J. | 2017
Downloads: 2
boeksamenvatting
L.L. Spoor RA | 2018
Downloads: 275
Governance, risk en compl...
Kieft RA, drs. R.M. | 2018
Downloads: 68
Organisatie en processen
Conijn, F. | Jong, F. de | Krol, M. | 2018
Downloads: 168
Management control
Budding, dr. G.T. | Dijkman, drs. A. | Schoute, dr. M. | With, drs. E. de | 2017
Downloads: 264
Persoonlijke ontwikkeling
Beek, R. van de | Driessen, M.-J. | 2018
Downloads:
Het Veld